[av_one_half first min_height=" vertical_alignment=" space=" custom_margin=" margin='0px' row_boxshadow=" row_boxshadow_color=" row_boxshadow_width='10' link=" linktarget=" link_hover=" padding='0px' highlight=" highlight_size=" border=" border_color=" radius='0px' column_boxshadow=" column_boxshadow_color=" column_boxshadow_width='10' background='bg_color' background_color=" background_gradient_color1=" background_gradient_color2=" background_gradient_direction='vertical' src=" background_position='top left' background_repeat='no-repeat' animation=" mobile_breaking=" mobile_display=" av_uid='av-ekbfo7']
[av_textblock size=" font_color=" color=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" av_uid='av-jzs90h8i' admin_preview_bg="]
הפעלה והערכה של תכנית מנחים-עמיתים (mentoring)
מנהלת התכנית: ד”ר רחל זורמן
רכזת התכנית : ציפי בשן
צוות התכנית : ד”ר עידית מני-איקן, בת שבע אלה
יועצת חינוכית: אפרת גולן
מכון סאלד מפעיל תכנית חדשנית של האגף לתלמידים מחוננים ומצטיינים במשרד החינוך לטיפוח אישי של תלמידים ותלמידות בכיתות י'-י"א, הבולטים/ות בהישגים וביכולות יוצאות דופן בתחומי דעת שונים. מסגרת התכנית מאפשרת לתלמידים ולתלמידות המחוננים/ות לעבוד וללמוד במחיצתו של מנחה-עמית – מומחה בתחומו – בכל תחום דעת שייבחרו. במהלך העבודה המשותפת ייחשפו התלמידים והתלמידות לידע עדכני ולמבנה הדעת של התחום שיבחרו לעסוק בו – בעבודת חקר, בכתיבה או ביצירה חדשה.
[/av_textblock] [/av_one_half][av_one_half min_height=" vertical_alignment=" space=" custom_margin=" margin='0px' row_boxshadow=" row_boxshadow_color=" row_boxshadow_width='10' link=" linktarget=" link_hover=" padding='0px' highlight=" highlight_size=" border=" border_color=" radius='0px' column_boxshadow=" column_boxshadow_color=" column_boxshadow_width='10' background='bg_color' background_color=" background_gradient_color1=" background_gradient_color2=" background_gradient_direction='vertical' src=" background_position='top left' background_repeat='no-repeat' animation=" mobile_breaking=" mobile_display=" av_uid='av-cxm3fb'] [av_textblock size=" font_color=" color=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" av_uid='av-jzs90h8i' admin_preview_bg="]
פוסטרים התלמידים והמנחים בתכנית :
- מידול ממוחשב של התפתחות התולעת
- מערכות אינטראקציה מכילות ורגישות: צעד ראשון לקראת ממשקים אדפטיביים
- עצים ויער בחקר קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות קידום תיאוריה על פי תורת השטחות
- The Licensing of Polarity Items
- ההלכה ביצירת ש"י עגנון
- גישה חדשה לסיווג סופרנובות מסוג II
- שינויים בהליך ביטוי הגנים בתא הסרטני
- מדידת המסה של חורים שחורים סופר מסיביים באמצעות מיפוי ההדהוד על בסיס פילטרים
- Incresing the efficiency of rejecting background when searching for dark matter
- Searching for undiscovered resonances at ATLAS
- תבניות עיצוב בתכנות התנהגותי
- מוטיב המים כמימוש של כתיבה נשית ברומן הגלים מאת וירג'יניה וולף
- קומיקס חברתי ככלי ביקורתי
- קוקטייל פאג'ים כפתרון אפשרי לעמידות חיידקית לאנטיביוטיקה
- Effects of the "love hormone" oxytocin on fear extinction
- תורת המוזיקה – קונטרפונקט, בס ממוספר והרמוניה מסורתית
- ניתוח תבניות ירי בתאי שריג במוח החולדה