- Post PhD- פוסט דוקטורט בבית ספר לחינוך, הפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטה העברית בירושלים
- PhD-דוקטורט במחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים
- A.-במדעי החברה, לימודי ישראל, מסלול מחקרי, האוניברסיטה העברית בירושלים
- A.-במדעי מנהיגות וחינוך, מסלול מחקרי, אוניברסיטת אילינויי בספרינגפילד בארצות הברית
- A.-במדעי הרוח, פילוסופיה, אוניברסיטת רודס בארצות הברית
- בדיקת מבחנים באגף המחוננים.
- מחקר על הכשרת מורים דרך ניתוח נתיבים.
- מחקר על STARTUP NATION על סטודנטים חרדיות וערבים בהיי טק.
- מחקר על מיטיפיק, תכנית לימוד מתמטיקה במשחקי מחשב הכולל מבחנים ידע
- כתיבת הצעות מחקר, בניית שאלונים, תרגום, ניתוח כמותני ואיכותני, וכתיבת דוחות.
- הערכת תכנית אוורסט שמטרתה לאתר ולטפח ילדים מרקע חברתי-כלכלי ותרבותי שונה במדעים, אמנות, מוסיקה או ספורט.
- הערכת תוכניות קיץ לנוער, מטעם המגבית היהודית המאוחדת בניו יורק (UJA).
- הערכת סיורים לישראל של , סטודנטים וצעירים יהודים מחו"ל, מטעם ארגון עולמי.
- הערכת תכנית לסיורי נשים יהודיות בישראל, מטעם ארגון JWRP.
2019 – כיום: חוקר על תכנית " HIPPY (HOME INSTRUCTION FOR PARENTS AND PRESCHOOL YOUNGSTERS). Y", בין לאומי
- מחקר על תוכניות חינוך לגיל הרך במרחבי העולם
- בדיקת מבחני קריאה ומתמטיקה
- ניתוחים סטטיסטים על שאלונים עם הורים ומדריכים
- סקירות ספרות ומיפוי תוכניות
2018– 2020: חוקר על פרוייקט של תכנית "יחד", אקסימה ומשרד החינוך, מחוז דרום
- מחקר על תוכניות חינוך לבתי ספר בדואים בעיר ופזורה
- בניית מבחני קריאה לכיתות ב' וג' וכלי מחקר
- ניתוחים סטטיסטים על תוצאות
2017 – כיום: חוקר בהאוניברסיטה העברית לנוער לקידום החינוך למדע
- מחקר על תוכניות במדעים באוניברסיטה העברית, קמפוס גבעת רם.
- סקר של תלמידי תיכון שלומדים במעבדות בתוכניות מגוונות.
- תצפיות איכותניות וראיונות עומק עם מנהלים, מדריכים, מורים ותלמידים.
- כתיבת הצעות מחקר בינלאומיות, שיתוף פעולה עם מעבדות דומות בחו"ל.
2009 – 2018: חוקר במכון לחקר הטיפוח בחינוך של האוניברסיטה העברית
- סקירת ספרות בינלאומית על מחקרים שנערכו על השפעת תכניות גיל הרך
- הערכת תוכנית האתג"ר – סקירת ספרות על מחקרים בתחום ועל תוכניות דומות בעולם. בניית וניתוח סקר ייחודי למדריכים, הורים וילדים. סקר אונליין למדריכים, סקר דף להורים וסקר טאבלט לילדים.
- מחקרים נוספים המתבצעים בתוכניות גיל הרך על בניית מבחנים ייחודים ומבחנים קיימים, לדוגמה BRACKEN, על ידע ומוכנות להתחיל בית הספר, והכשרת גננות.
- סקר על כפרי נוער בישראל להערכת בוגרי התוכניות מטעם הדסה.
- סקר על קורס בנושא רב תרבויות בהשתתפות סטודנטים ערבים ויהודים עם דר' אסתי סרוק.
- בניית וניתוח סקר על מרכזי טניס בישראל אשר התמקד במדריכים, הורים וילדים המשתתפים בתוכנית לנוער בסיכון.
- סקירת ספרות ובניית סקר להערכת תוכנית טמפוס של האיחוד האירופי המתמקד באחריות חברתית (SOCIAL RESPONSIBILITY).
- בניית סקר על זרים בגרמניה אשר התמקד במחשבות על החברה והתרבות הגרמנית.
- בניית סקר שביעות רצון של סטודנטים באוניברסיטה העברית ממשרד הדיקנט בשנים 2013 ו-2014. בניית המדגם, קוד-בוק, ניתוחים סטטיסטים וסיוע בכתיבה הדוחות.
- בדיקות מבחנים וסקר על מעבדות מחשב בתוכנית של ה-BRITISH COUNCIL. הערכת תוכנית לבדיקת היעילות של אמצעים טכנולוגיים בלימוד אנגלית.
- סקר מדיניות למורים לאנגלית בבתי ספר ציבוריים הנעשה עבור ה-CLORE FOUNDATION. בדיקת ציוני בגרות דרך הפורטל של משרד החינוך בקרב אוכלוסיות שונות (כמו מיעוטים, מהגרים ועוד). הממצאים של הסקר הוצגו בכנס AILA
- סקר על סטודנטים ממוצא אתיופי הלומדים באוניברסיטאות בישראל הנועד לאבחון השתלבותם בחברה הישראלית ושימוש בשפה. המחקר נעשה בשיתוף דר' פנינה גולן קוק והוצג בכנס על שפות וחברה באוניברסיטת ת"א (2013).
- ניתוח תוצאות מבחנים של אזרחים אנאלפביתים ממוצא אתיופי המשתתפים בתכנית של מכון פאורשטיין ובתכנית אורית.
2013 – 2015 – מנהל מחקרים ומנהל פרוייקט סטוריטלינג בישראאיד, הפורום הישראלי לסיוע הומניטרי בינלאומי
- עורך ומתרגם ספר על החוויות של תושבים בצפון יפן בזמן הצונמי ב-2011
- כ-3,000 רעיונות עומק ביפנית עם ניצולי הצונמי ותושבים באזור
- בניית ארכיון מקוון של סיפורים בשיתוף ארגון גלובל גיווינג
- בניית סקר הערכה של קורסי תרפיה
- עזרה ברעיונות עומק בווידאו בפרויקט הקולות של טוהוקו
- סדנאות והרצאות במגוון אוניברסיטאות ובתי ספר ביפן
2010 – עמית מחקר באוניברסיטת קמניץ, גרמניה
- מחקר על השתלבותם של מהגרים רוסים-יהודים בחברה הגרמנית ושימוש בשפות
- מחקר על תת-תרבויות ומוזיקה בחוג לפסיכולוגיה
- הרצאות וסדנאות בחוג לפסיכולוגיה
2009-2008 – עריכת מחקר במרכז גלה באוניברסיטה העברית
- מחקר על תכנית אזרחות וריבוי תרבויות לתלמידי תיכון מבתי ספר ערבים ויהודים
- בניית סקר כמותני על התפיסות והחוויות של התלמידים
- תצפיות מכל השיעורים
- רעיונות עומק עם התלמידים
- דוחות והרצאות במרכז על הממצאים
2013-2006 – מנהל שיעורי אנגלית ועברית לפליטים ב-UNHCR וארגונים הומניטריים נוספים
- בניית טקסטים לימודיים
- בניית מבחנים לבדיקות ידע בשפות ומוכנות לעבוד בישראל
- מתן שיעורים לפליטים מסודן וליבריה
2004-2003 – ספינת השלום
- מורה לקורסי שפה ותרבות ספרדית ולטינו אמריקאית בטיול ברחבי העולם בארגון הומניטרי
- מתרגם סימולטני בין ספרדית, אנגלית ויפנית
2003-2000 – מורה לאנגלית בתכנית JET בבתי ספר תיכונים, משרד החינוך היפני
- מורה לשיעורי אנגלית ב-4 בתי ספר
- עבודה במשרד ממשלתי בעיר נגוייה, מדינת אייצ'י
- מחקר לתואר מוסמך בחינוך עם התלמידים בבתי ספר על שיטות לימוד
- Yair, G. and Goldstein, K. (2020) “The Annus Mirabilis paper: years of peak productivity in scientific careers”. Scientometrics.
- Goldstein, K., Seri, N., Viale, G., Grazioli, C., Pirovano, L., and Ofrath, N. (2018) “Opening Advanced Laboratories to School Students: Our Model for Structuring Round‐Trip Activities from School to University and Back”. The Israel Journal of Chemistry.
- Goldstein, K., Golan-Cook, P., and Olshtain, E. (2018) “Modeling Migrants: A Step-by-Step Guide to Path Analysis for the Study of Identity and Language Acculturation” Sage Research Methods, Case Studies.
- Goldstein, K., Vatalaro, A., and Yair, G. (2017) “"Parent-Based Early Childhood Interventions Do Make a Difference!: A Rebuttal to See and Gorard 2015a". Journal of Children’s Services.
- Goldstein, K. and Shem-Tov, O. (2017) “Party People and Party Identification: A Theory of Youth Independence and Political Opinions”. Young. Nordic Journal of Youth Research.
- Ito, T.. and Goldstein, K. (2015) “Tohoku stories: Identifying happy themes of disaster relief” Journal of International Society of Life Information Science, 33(1): 70-75.
- Kotik-Friedgut, B., Schleifer, M., Golan-Cook, P., and Goldstein, K. (2014) “A Lurian systemic-dynamic approach to teaching a new language with literacy to illiterate adults” Psychology & Neuroscience 7(4): 493-501.
ספרים ופרקים
- “Changing children’s trajectories: Results of the HIPPY Longitudinal Study” (2021) Victoria, Australia: Brotherhood of St. Laurence
- Goldstein, K., Shem Tov, O., Maechler, P., Prazeres, D., and Lamon, B. (2019). “Affordable housing and social protection systems for all to address homelessness”. UN NGO Statement for the 58th Session of the Commission for Social Development.
- Goldstein, K., Lamon, B., Koubek, L., and Shem-Tov, O. (2019) “Education, training, life-long learning and capacity-building”. Substantive Input for the 10th Session of the Open-ended Working Group on Ageing. UN ECOSOC.
- Goldstein, K., Bar Siman Tov, O. (2018) “Addressing inequalities and challenges to social inclusion through fiscal, wage and social protection policies”. World Summit for Social Development and the twenty-fourth special session of the General Assembly. UN CSOCD57.
- Goldstein, K., Shem Tov, O., and Prazeres, D. (2018) “The Right to Privacy in the Digital Age”. Report of the High Commissioner on the Right to Privacy. Geneva, Switzerland: UN OHCHR
- Goldstein, K., Shem Tov, O., and Prazeres, D. (2018) “The Right to Privacy in the Digital Age”. Report of the High Commissioner on the Right to Privacy. Geneva, Switzerland: UN OHCHR
- Goldstein, K. (2017) “Five Decades of HIPPY Research: A Preliminary Global Meta-Analysis and Review of Significant Outcomes” Jerusalem, Israel: RIFIE.
- Goldstein, K. and Golan-Cook, P. (2016) “The Dilemma of Deviant Subcultures for Immigrant Youth Integration: An Analysis of Popularity Attainment in Israeli Schools” in ed. by Theobald, M. “Friendship and peer culture in multilingual settings” Sociological Studies of Youth and Culture, Vol. 21. Emerald Books Publishing.
- Goldstein, K., Daniel-Shrem, D., Geuta, K., Gophen, A., Cohen, O., and Yair, G. (2016) “Developing and Implementing Socially Engaged Curriculum: Models and Reflections” The European Commission Tempus ESPRIT Project.
- Golan-Cook, P., Goldstein, K., and Olshtain, E. (2015) “Ethnic Identity in the Shadow of Perceptions of Social Discrimination: The Case of Immigrants from Ethiopia in Israel” in ed. by Warner, A.: “Ethnic and Cultural Identity: Perceptions, Discrimination and Social Challenges” Nova Science Publishers.
- Terada, M. and Goldstein, K. (2013) “The 3/11 Disaster In Miyagi, Japan". 131 pages. https://www.amazon.com/Disaster-Miyagi-Japan-Americans-Earthquake-ebook/dp/B00GEZ0FZA
- Golan-Cook, P., Olshtain, E., and Goldstein, K. (2014) “Migration and Acculturation: Identity and Bilingual Orientations of Immigrant Students from the Former Soviet Union and Ethiopia in Israel” in ed. by Merton, J. “Acculturation: Psychology, Processes and Global Perspectives” Nova Science Publishers.
- Yair, G., Goldstein, K., and Rotem, N. (2013) “Israel – Trends, Perspectives And Challenges In Strengthening Vocational Education For Social Inclusion And Social Cohesion” ETF and LSE Enterprise, Luxembourg: Publications Office of the European Union
- Goldstein, K. (2012) “Drinking, Adolescent, and Education” in ed. by Ainsworth, J. “SAGE Sociology of Education: An A-to-Z Guide”. SAGE Publications
- Goldstein, K. (2012) “Israel and Education” in ed. by Ainsworth, J. “SAGE Sociology of Education: An A-to-Z Guide.” SAGE Publications
דוחות
- Goldstein, K., Ruban, S., and Manny-Ikan, E. (2021) “Assessment of the Training Program Excellenteam: Cohort Two”. Jerusalem, Israel: Szold Institute, Startup Nation Central.
- Goldstein, K., Silverman, , Berger Tikochinski, T., and Manny-Ikan, E. (2021) “Improvements in Math Cognition and Attitudes Based on Classroom-Guided Use of Matific: Analysis of an Online Pilot Program for 3rd and 4th graders in Estonia”. Jerusalem, Israel: Szold Institute, Matific.
- Shahaf, A., Goldstein, K., Golan-Cook, P., Carmeli, Y., and Siman-Tov, Y. (2020) “Evaluation of the Morasha Program”. Jerusalem, Israel: Szold Institute, The Jewish Agency.
- Goldstein, K., Rosen, D., Sagi-Drori, M., and Manny-Ikan, E. (2020) “Assessment of the Training Program Excellenteam: Cohort One”. Jerusalem, Israel: Szold Institute, Startup Nation Central.
- Shahaf, A., Sagi-Drori, M., Goldstein, K., Rosen, D., and Manny-Ikan, E. (2020) “Evaluation of the Bishvili+ Program”. Jerusalem, Israel: Szold Institute.
- Goldstein, K. “Psychometric information on the entry and selection exams of 2019” (in Hebrew). Ministry of Education, Gifted and Excelled Students Division. Jerusalem: Szold Institute.
- Cohen, E., Goldstein, K., and Mahol, B. (2020) [מחוז דרום במשרד החינוך ,דוח מחקר לתוכנית "נקרא יחד בערבית] "Called Together in Arabic". Jerusalem: Southern District of the Ministry of Education.
- Goldstein, K., Shahaf, A., Golan-Cook, P., Rotem, N., Carmeli, Y. (2019) “Israeli Summer Camps: Jewish identity and pluralism in programs for youth, grades 7-12” UJA Federation of NY.
- Goldstein, K. “Psychometric information on the entry and selection exams of 2019” (in Hebrew). Ministry of Education, Gifted and Excelled Students Division. Jerusalem: Szold Institute.
- Goldstein, K. (2018). “Olami: Survey of July-August 2018 Israel Trips.” Jerusalem: Henrietta Szold Institute
- Goldstein, K. (2017) "Substance Use and Subcultures among 10th and 11th Grade Israeli Students". Jerusalem, Israel: IADA.
- Goldstein, K. (2016) “HIPPY International Literature Review- Stage One Results”, Brothers of St. Lawrence, HIPPY International, and The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem.
- Goldstein, K. (2016) “Results of the EU Tempus Survey of Social Responsibility: The College of Management Compared to Other Israeli Institutions” The College of Management, The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem.
- Goldstein, K. and Karasik, S. (2016) “Support for Parents with Preschool Children: Effects of Program Participation on Education and Involvement”, The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem.
- Goldstein, K. (2015) “Tohoku Stories: A Year in Review of the Japan Storytelling Project” Washington DC, USA: GlobalGiving
- Goldstein, K. (2015) “Results from the E.U. Tempus Survey of Social Responsibility at Israeli Institutes of Higher Education” Tempus, Tel Hai College, The Hebrew University, Bezalel, Ben Gurion University, The National Student Union, The Authority for Community and Youth, The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem.
- Yair, G., Chen, L., Goldstein, K., Kauffman, R., Shustak, E., and Beserman, L. (2013-2015) <Separate Annual Documents> “Student Satisfaction with University Services” <and Faculty Specific Documents> The Dean’s Office, The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem.
- Goldstein, K. and Seruk, E. (2015) “Youth Villages in Israel: A Study of Graduates’ Experiences and Program Impact” Hadassah, The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem.
- Yair, G., Kauffman, R., Besserman, L., Goldstein, K., Shustak, L., Geuta, N., Neumerak, N., Boknik, T., Shedami, Y., and Karasik, S. (2015) “Research Evaluation of the Masa Program: Analysis of Schools Representing the Russian Population” The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem.
- Goldstein, K., Cohen, O., Yair, G. (2014) “University Social Responsibility (USR): Review of Missions and Current Practices in Studies of Corporate Social Responsibility” Tempus Esprit Literature Review. The Hebrew University of Jerusalem
- Olshtain, E., Schleifer, M., Ziv, E., Golan-Cook, P., Goldstein, K., Rubinstein, S., and Kotik- Friedgut, B. (2014) “Non-literate adult immigrants from Ethiopia in Israel- Learning to read and write in a second language.” In LESLLA 2014
- Goldstein, K. (2014) “Student Satisfaction with Library Services” The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem
- Goldstein, K. (2014) “Cultures and Languages Meet and Converse: An Analysis of The Pluricultural Education Program for Arab and Jewish Students”, The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem
- Goldstein, K. and Shem-Tov, O. (2014) “Party People and Party Identification: How Gender and Religiosity Interact with Social Activities and Substance Use in Predicting Voting Preferences Among Israeli Youth” Hofferbert Foundation, State University of New York
- Yair, G., Goldstein, K. and Rotem, N. (2013) “Mapping of VET educational policies and practices for social inclusion and social cohesion in the Western Balkans, Turkey and Israel, Country report: Israel” The European Training Foundation, The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem
- Olshtain, E., Inbar, O., and Goldstein, K., (2013) “Survey of the Teaching of English in Israel 2012 -2013” The Clore Foundation, The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem
- Yair, G., Chen, L., Goldstein, K., Nigal, T., and Varadi, M. (2013) “Champions and Thousands: Research on the Effects Tennis Centers Had on Graduates” Israel Tennis Centers, The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem
- Yair, G., Chen, L., Goldstein, K., Nigal, T., and Varadi, M. (2013) “An Evaluation of Measurement Tools for Community Activities of the Tennis Centers” Israel Tennis Centers, The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem
- Goldstein, K. (2013) “Review of Three Types of Research on the Early Childhood Education Programs” The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem
- Yair, G. and Goldstein, K. (2012) “Survey of Faculty in Israel” The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem
- Golan-Cook, P. and Goldstein, K. (2012) “Evaluation of the Pilot Program: "Teaching Hebrew as a Second language to Adult Immigrants from Ethiopia" The Feuerstein Institute, The NCJW Research Institute for Innovation in Education, The Hebrew University of Jerusalem
- Shalev, M., Goldstein, K., Lyan, I., and Dvide, Y. (2011) “The Israel Protest Survey– Public Data Release” Eshkol Foundation
- Golan-Cook, P. and Goldstein, K. (2011) “English Language Laboratory Evaluation” The Clore Foundation
- Goldstein, K. (2010) “Immigrants, Subcultural Stereotypes, and Use of Psychoactive Substances: An Analysis of Israeli High School Students” National Association for War Against Drugs and Alcohol
- Goldstein, K. (2009) “Educational Evaluation of Unified Studies in Citizenship: To Be in Jerusalem- Citizenship and Pluriculturalism in Jerusalem” The Gilo Center for Citizenship and Democracy
- Goldstein, K. (2009) “Subcultural Stereotypes of Israeli Youth” The Memorial Foundation for Jewish Culture
הצגה כנסים
General Assembly, Munich, Germany. “Crowdsourcing among Multinational NGOs”. PPI. (10/2018)
6th Biennial High-level Meeting of the Development Cooperation Forum (DCF). UN. (5/2018)
The HIPPY International Coordinators Meeting, Helsinki, Finland. “Systematic Reviews and Meta-Analyses”. Great Potentials Foundation (4/2018)
The Think Twice Conference (TT3), Jerusalem, Israel. “Global Grassroots Political Movements”. PPI. (3/2018)
The NCJW Research Institute for Innovation in Education, Institute “Early Childhood Research Around the World: HIPPY and Meta-Analysis” [ מחקרי גיל הרך בעולם: תכנית היפי (אתג"ר) וניתוחי מטה-אנליסיס] (3/2018)
The HIPPY International Coordinators Meeting, Auckland, NZ. “HIPPY International Research Review”. Great Potentials Foundation (5/2017)
The 4th Ruppin International Conference on Immigration and Social Integration: The Changing Face of Migration: Future Challenges for Societies, Ruppin Academic Center, Israel (two papers accepted) “"Orit" – Teaching Hebrew literacy to non-literate adult immigrants from Ethiopia in Israel.” and “Ethnic Identity in the Shadow of Perceptions of Social Discrimination: The Case of Immigrants from Ethiopia in Israel” (5/2016)
The HIPPY International Research Forum, Tampa, Florida USA. “Why are some parents more confident and active with their children? Longitudinal Analysis of the HAETGAR and Home to School Programs in Israel” (2/2016)
Conference on Language, Literature & Linguistics, Beijing, China. “Identity and Bilingual Orientations in the Context of Migration: Students from the Former Soviet Union and Ethiopia in Israel” (8/2015)
The International Applied Linguistics Association- AILA 2014 World Congress, Brisbane, Australia “Professionalization initiatives for EFL teachers: The teachers' perspective” (8/2014)
Tempus Israel Research Meeting, Tel Aviv, Israel, “Presentation of Research Findings and Policy Proposals” (7/2014)
Japan University Social Responsibility Conference, Mishima, Japan “Mapping Disaster Relief: Thematic Analysis of Storytelling Interviews in Tohoku” (11/2013)
The European Training Foundation, (two conferences) Vienna, Austria and Torino, Italy “Israeli Vocational Schools: An Examination of Internship Programs of the Ministry of Trade, Industry, and Labour” (12/2012, 2/2013)
The International Conference on Social Justice Research, Tel Aviv, Israel “The Young Generation and the 2011 Israeli Social Protests: How Age, Deprivation, and Parents’ Attitudes Influenced Participation and Support” (9/2012)
American Sociological Association, Annual Conference, Section on Drugs, Alcohol, and Tobacco, Denver, Colorado, USA, “With A Little Help From My Peers” (8/2012)
The Hebrew University, PhD Conference, Jerusalem, Israel “Social Crowds and School Success: An Analysis of Youth Subcultures, Substance Use, and Achievement in the USA and Israel” (6/2012)
The 2nd Ruppin International Conference on Immigration and Integration, Emek Hefer, Israel “Bilingualism and identity” (5/2012)
Institute of Democracy, Conference on the Social Justice Protests, Jerusalem, Israel “Intelligentisa and Protest: A Latent Class Analysis of Participation in the Social Protests in Israel 2011” (3/2012)
Israel Sociological Association, Annual Conference, Jerusalem, Israel: “Ethnic and Subcultural Diversity: The Case of Arsim in Israeli Schools” (3/2012)
Colloquium of the Psychology Department of Chemnitz University, Germany “Subcultures and Music Styles: A Mixed Methods Comparison of Factors for Youth Preferences in Israel and Germany” (11/2010)
[/av_tab]
[/av_tab_container]
[av_iconlist position='left' iconlist_styling=" custom_title_size=" av-medium-font-size-title=" av-small-font-size-title=" av-mini-font-size-title=" custom_content_size=" av-medium-font-size=" av-small-font-size=" av-mini-font-size=" font_color=" custom_title=" custom_content=" color=" custom_bg=" custom_font=" custom_border=" animation=" alb_description=" id=" custom_class=" av_uid='av-kol4fppr' admin_preview_bg="]
[av_iconlist_item title='מייל: [email protected]' icon='ue805' font='entypo-fontello' heading_tag=" heading_class=" link=" linktarget=" linkelement="][/av_iconlist_item]
[/av_iconlist]
[/av_three_fourth]