14
ינו

0
2

צרכים ומענים לתלמידים מחוננים כבסיס לקביעת מדיניות – כנס בתחום החינוך באוניברסיטת אוקספורד, באנגליה

מנהלת המכון, ד”ר רחל זורמן, הציגה את עבודתה על התפתחות חברתית רגשית של תלמידים מחוננים בכנס זה ביולי, 2019. העבודה מתייחסת לפער בין התפתחות קוגניטיבית לבין התפתחות חברתית-רגשית בקרב תלמידים מחוננים בכלל, ואוכלוסיות מיוחדות, כגון בנות מחוננות, ומחוננים עם צרכים מיוחדים, בפרט. כן מועלים הצרכים הנובעים מפערים אלו .בהמשך, נערך דיון על ההתמודדות עם צרכים אלו במדיניות החינוך למחוננים בישראל.