כתב העת מגמות פורסם כרך נג גיליון 2
אנו שמחים להודיע על הופעת הגיליון השני בכרך נג של כתב העת מגמות, העוסק במגוון רחב של נושאים, לרבות: מתודולוגיה של מחקר
קרא עוד
דוח שעות להורדה היחידה לאיתור מחוננים
קרא עוד
מבחני קבלה לתכניות ייחודיות למחוננים ולמצטיינים בתשע”ט – 2019
שלום להורים, ניתן לבדוק באתר אם ילדכם / ילדתכם רשומים למבחנים וכן לעדכן את פרטי המייל. בהצלחה לכל הנבחנים
קרא עוד
קורס הכשרה באבחון דידקטי בשפה הערבית – אגודת ניצן בשיתוף מכון סאלד
קרא עוד
קורס הכשרה באבחון דידקטי בשפה הערבית – אגודת ניצן בשיתוף מכון סאלד
מודעה בערבית - PDF
קרא עוד
חדש במכון סאלד – קורסים במעלה אדומים
קרא עוד
דרוש/ה מנהל/ת למרכז המידע במדעי החברה במכון סאלד
דרישות התפקיד: תואר שני בספרנות/מידענות – חובה עדיפות לבעלי רקע במדעי החברה ו/או בחינוך ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים
קרא עוד
מופת – ייעוץ אסטרטגי מבוסס מחקר
חוקרות : ד"ר עידית מני איקן, עמלי שחף מכון סאלד מעניק ליווי וייעוץ אסטרטגי מבוסס מחקר ליחידת המו"פ קהילות מקצועיות לומדות
קרא עוד
עולמי
חוקרים : פנינה גולן-קוק, קית גולדשטיין במאי 2018 התחלנו מחקר הערכה חדש במכון סאלד עבור הארגון הבינלאומי "עולמי": http://www.olami.org. המחקר בוחן
קרא עוד
מחקר עבור UJA – פדרציית ניו יורק
חוקרים: ד"ר פנינה, עמלי שחף, ד"ר קית גולדשטיין מחלקת המחקר של מכון סאלד מבצעת מחקר שוק עבור UJA – פדרציית
קרא עוד
מחקר הערכה למיזם “מרחב בטוח”
מחקר משותף למכון סאלד ולמכללת כנרת, עבור הביטוח הלאומי. חוקרים: ד"ר טל ברגר, ד"ר מירן בוניאל-נסים מטרת המחקר לבדוק האם
קרא עוד
תכנית פוירשטיין המופעלת בכפר הנוער בן יקיר
חוקרת ראשית: אודליה אוחיון תכנית פוירשטיין הינה תכנית חינוכית המופעלת במסגרות חינוכיות (פורמליות ובלתי פורמליות) למען קידום כושר הלמידה בקרב
קרא עוד
מיזם תעודה – קרן ידידות טורונטו
חוקרת ראשית: אודליה אוחיון בשנת הלימודים תשע"א יזמה עמותת ידידות טורונטו את מיזם "תעודה – כפרי נוער" המופעל כיום בשלושה
קרא עוד
מחקר הערכת תכנית ה”שפיצים”
חוקרת ראשית: אודליה אוחיון "תכניות השפיצים" הינן תכניות מצוינות בתחומי מדע וטכנולוגיה מתקדמים המיועדים תלמידי תיכון מצטיינים ביישובי הפריפריה הבולטים
קרא עוד
רשת מעונות אירופה-ישראל
חוקרת ראשית: אודליה אוחיון רשת מעונות אירופה ישראל הינה רשת לדיור מוגן הכוללת שלושה בתים. במטרה לבחון את רמת שביעות
קרא עוד
בחינת “אורח חיים בריא בקרב בני נוער” – משרד המדע
חוקרת ראשית: אודליה אוחיון מחקר עיוני ומעצב בנושא "אורח חיים בריא בקרב בני נוער" הכולל סקירה תיאורטית בתחום, מערך מחקר
קרא עוד
תכנית אייסטים (ISTEAM) – רשת אורט ישראל
חוקרת ראשית: אודליה אוחיון רשת אורט, המובילה בחזונה את מערכת החינוך, השיקה/יזמה לפני 17 שנים את המגמה ההנדסית המדעית כמודל
קרא עוד
רשת דרכ”א
חוקרת ראשית: אודליה אוחיון מטרת מחקר זה הינה בחינת הישגי בוגרי רשת דרכ"א בבחינת הבגרות וזאת בהשוואה לנתוני הממוצע הארצי וקבוצת
קרא עוד
רשת אורט ישראל
חוקרת ראשית: אודליה אוחיון מטרת מחקר זה הינה בחינת הישגי בוגרי אורט ישראל בבחינת הבגרות וזאת בהשוואה לנתוני הממוצע הארצי וקבוצת
קרא עוד
אליעזר שמואלי ז”ל, יו”ר הועד המנהל 1928 – 2018
 בצער עמוק אנו נפרדים וזוכרים את אליעזר! אליעזר היה איש חינוך ברמ"ח איבריו ובשס"ע גידיו. הוא מיזג באישיותו שתי תכונות
קרא עוד
מוגן: נהלי עבודה
התוכן המבוקש מוגן בסיסמה. כדי לצפות בו, יש להזין אותה כאן: סיסמה:
קרא עוד
למכון דרוש/ה עוזר/ת מחקר
דרישות התפקיד: תנאי לתפקיד: בעל/ת תואר ראשון בתחומי סוציולוגיה/חינוך ופסיכולוגיה תואר שני (או לקראת סיומו) בתחומים אלו - יתרון יכולת
קרא עוד
מוגן: טפסים
התוכן המבוקש מוגן בסיסמה. כדי לצפות בו, יש להזין אותה כאן: סיסמה:
קרא עוד
כיוונים להערכה  – סדנה חדשה, מושגים עיקריים בהערכה למנהלי תכניות
מהי הערכה? מהו מחקר איכותני? מה ניתן ללמוד ממחקר כמותי ומה עושים עם התוצאות? סדנה חדשה במכון סאלד, "כיוונים להערכה"
קרא עוד
הודעה בדבר עדכון מחירים
על מנת להמשיך לתת שירות מקצועי ואיכותי, אנו נאלצים לבצע עדכון מחירים על הקורסים לגמול השתלמות שיחול מחודש נובמבר 2018
קרא עוד
אנו שמחים להודיע על הופעת הגיליון הראשון בכרך נג של כתב העת מגמות. גיליון זה מוקדש לנושא ההשכלה הגבוהה בישראל
מאמרי הגיליון מתייחסים להשפעת השינויים הכלכליים, הטכנולוגיים, החברתיים והפוליטיים על מערכת ההשכלה הגבוהה ולדרכי התמודדותה עמם. בהזדמנות זו אנו מזמינים
קרא עוד
תכנית הכשרה – באימון הורים לילדים עם ליקויי למידה והפרעת קשב
קרא עוד
חדש – סדרת הרצאות בנושא הפרעת קשב
קרא עוד
למכון סאלד – דרוש/ה חוקר/ת
תיאור התפקיד: • מחקר והערכה בתחום של זיקנה ו/או מוגבלויות   דרישות התפקיד: • השכלה: תואר שני לפחות במסלול מחקרי
קרא עוד
דרושים תצפיתנים/ות דוברי רוסית/ ספרדית/ צרפתית/ פורטוגזית/אנגלית לעבודת שטח במחקר הערכה
מכון סאלד מבצע, בין יתר פועליו, מחקר הערכה עבור ארגון חינוכי. בעונה הקרובה יתלוו תצפיתנים במסגרת הערכות הביצוע לימי סיור
קרא עוד
הרישום הצליח, תודה!
שמחים לראותכם בקהל המנויים שלנו.    
קרא עוד
כנס צ’ייס 2018 – האדם הלומד בעידן הטכנולוגי
לאתר הכנס: https://www.openu.ac.il/innovation/chais2018/program.html    
קרא עוד
מחקר לבחינת הפוטנציאל למצוינות במתמטיקה ובמדעים ברמת חמש יחידות בקרב תלמידות תיכון בישראל
חוקרות: ד"ר רחל זורמן וקרן דביר, בשיתוף עם פרופסור רונית קרק מאוניברסיטת בר אילן עיבודי נתונים: אלי קלינברגר, נעם כאהן
קרא עוד
הערכת תכניות חינוכיות בקרן למורשת הכותל
חוקרת: רוית אפרתי יועצת אקדמית : פנינה גולן קוק רכזת מחקר : יעל כרמלי   הקרן למורשת הכותל הינה הגוף הפועל
קרא עוד
הערכת המיזם “תיקון עולם”
חוקרת: רוית אפרתי עמותת עלה בשיתוף משרד החינוך, עמותת נגישות ישראל וה- JNF מפעילים מיזם חינוכי חברתי- "תיקון עולם"- לשינוי עמדות,
קרא עוד
חדש – גיליון נב(2) של כתב העת מגמות
אנו שמחים להודיע על הופעת הגיליון השני בכרך נ"ב של כתב העת "מגמות". זהו גיליון רב נושאי ומגוון העוסק בנושאי מגדר, קבוצות
קרא עוד
הערכת תכנית “בית ספר דיגיטלי”
צוות המחקר: ד"ר עידית מני- איקן, טל ברגר- טיקוצ'ינסקי וגיתית דהן בתי ספר דיגיטאליים היא תכנית לפיתוח למידה מתוקשבת בבתי
קרא עוד
הערכת תכנית – מרחב הלמידה העתידי”FLS-World ORT” קדימה מדע
צוות המחקר: ד"ר עידית מני- איקן, טל ברגר- טיקוצ'ינסקי וגיתית דהן תכנית "מרחב הלמידה העתידי" (FLS) הינה תכנית שהתפתחה כהמשך
קרא עוד
הטמעת מעבדות טכנולוגיות בישיבות חרדיות- קרן קירש ו-” World ORT קדימה מדע”
צוות המחקר: ד"ר עידית מני- איקן, טל ברגר- טיקוצ'ינסקי וגיתית דהן שילוב האוכלוסייה החרדית בשוק העבודה הינו יעד חשוב הנעשה
קרא עוד
ערב עיון – לרגל הוצאת ספרו של אליעזר שמואלי, נתיבות בחינוך
 
קרא עוד
הערכת תכנית “בשבילי מורחב”​
חוקרות: ד”ר עידית מני-איקן ודנה רוזן בשבילי מורחב היא תכנית הפועלת בשיתוף של אשלים – ג’וינט ישראל ומשרד הרווחה ונועדה לתת
קרא עוד
התלמיד אביעד מרקוביץ בוגר המחזור החמישי בקונגרס העולמי ה-17 למדעי היהדות
קרא עוד
הערכת פדגוגיה מתוקשבת במכון סאלד
בעשור האחרון עוסק מכון סאלד בהערכת תכניות מתוקשבות המשולבות בהוראה ובלמידה במערכת החינוך בישראל. לצוות המחקר במכון ניסיון עשיר בהערכת
קרא עוד
מנחים עמיתים בתקשורת
15 הנערים הכי חכמים בישראל חדשות ערוץ 2,  פורסם בפברואר 2018 לאחר מיונים קפדניים ומתישים, 15 נערות ונערים בני 16
קרא עוד
הערכת מדגם תכניות של עמותת החינוך תעשיידע
חוקרת ראשית: ד"ר עידית מני-איקן חוקרת עמיתה: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי עוזרת מחקר: גיתית דהן   עמותת החינוך תעשיידע, מיסודה של התאחדות התעשיינים, לקחה
קרא עוד
הערכת תכנית “נפגש ב- 5”: תכנית היישום לקידום 5 יח”ל במתמטיקה בשנה”ל תשע”ז- תשע”ח באמצעות מעורבות חברתית קהילתית בשיתוף Google
חוקרת ראשית: ד”ר עידית מני-איקן חוקרת עמיתה: טל ברגר-טיקוצ’ינסקי עוזרת מחקר: גיתית דהן    התכנית "נפגש ב-5" של World ORT קדימה מדע
קרא עוד
לימודי המתמטיקה ברמת 5 יח”ל בחברה הערבית והוראתם בישראל
חוקרת ראשית: ד”ר עידית מני-איקן צוות המחקר: דנה רוזן וציפי בשן מחקר זה נערך ביוזמת קרן טראמפ ובמימונה, בשיתוף פרופ’ פאדיה
קרא עוד
לימודי פיזיקה ברמת 5 יח”ל והוראתם בישראל
לימודי פיזיקה ברמת 5 יח”ל והוראתם בישראל חוקרת ראשית: ד”ר עידית מני-איקן צוות המחקר: דנה רוזן וציפי בשן מכון סאלד, ביזמת
קרא עוד
הערכת אשכול תכניות “הוראה פלוס” להכשרה קלינית למורים
חוקרות: ד"ר עידית מני-איקן, טל ברגר-טיקוצ'ינסקי   בשנת 2013 החלה קרן טראמפ בסדרת הכשרות למורי מתמטיקה ומדעים בחטיבות העליונות במודל של
קרא עוד
הערכה כוללת של הטמעה של אשכול מעבדות במדע וטכנולוגיה
חוקרת: ד"ר עידית מני-איקן חוקרת עמיתה: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי רכזת המחקר: ציפי בשן בשנים תשע"ג – תשע"ו ארגון " World ORT קדימה מדע
קרא עוד
פרויקט PBL – פתרון בעיות בתחומי מדע וטכנולוגיה בבתי ספר בצפון הארץ
חוקרת: ד"ר עידית מני-איקן רכזת מחקר: ציפי בשן בשנת הלימודים תשע"ד השיקה קדימה מדע תכנית על פי מודל של PBL
קרא עוד
מחקר בנושא מורי הפיזיקה בישראל
חוקרת: ד”ר עידית מני-איקן עוזרת המחקר: דנה רוזן במטרה לקדם את הוראת הפיזיקה בישראל יזם הפיקוח על הוראת הפיזיקה ביחד עם קרן
קרא עוד
מחקר בנושא מורי המתמטיקה ברמה של חמש יחידות לימודים בחטיבות העליונות בישראל
חוקרת: ד”ר עידית מני- איקן מרכזת המחקר: דנה רוזן קרן טראמפ שואפת להגדיל את מעגל (מספר) התלמידים הלומדים מתמטיקה ברמה של חמש
קרא עוד
מחקר הערכה על תכנית ליווי אישית למורי פיזיקה המלמדים בחטיבות הביניים במסגרת העתודה המדעית-טכנולוגית
חוקרת: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי תכנית העתודה המדעית-טכנולוגית פועלת בכ-200 חטיבות ביניים ובתי ספר תיכוניים ברחבי הארץ. מטרות התכנית בחטיבת הביניים להביא
קרא עוד
הוראת המדעים בישראל: מגמות, אתגרים ומנופים לשינוי – סקירת ספרות
חוקרת: ד"ר עידית מני- איקן עוזרת מחקר: דנה רוזן "שיתופים" – המרכז לפיתוח החברה האזרחית, מתכלל יוזמה משותפת של כמה
קרא עוד
הכשרת רכזי התפתחות לגיל הרך באוכלוסייה החרדית
חוקרת: ד”ר עידית מני-איקן רכזת מחקר: דנה רוזן התכנית להכשרת רכזים התפתחותיים לגיל הרך פותחה במדור לילד ב"עזר מציון" ופועלת במימון קרן
קרא עוד
הפעלת תכנית ח”י (חשיבה יצירתית) בגני ילדים במגזר החרדי
הפעלת תכנית  ח"י (חשיבה יצירתית) בגני ילדים במגזר החרדי בחולון  חוקרת ראשית: ד"ר עידית מני-איקן חוקרת עמיתה: רוית אפרתי בשנים
קרא עוד
הכשרת רכזים התפתחותיים לגיל הרך ל”מלמדים” באוכלוסייה החרדית – מחקר המשך
חוקרות: ד”ר עידית מני-איקן ודנה רוזן האגף לילד של “עזר מציון” פיתח תכנית הכשרה מותאמת תרבותית לביסוס תפקיד חדש בתלמוד התורה
קרא עוד
קורסים לגמול ב’- גמול ללא אקדמאים
  שם הקורס תאריך פתיחה תאריך סיום ימי הלימוד שעת התחלה שעת סיום מס. מפגשים סה"כ שעות שכר לימוד סוגיות
קרא עוד
פרויקט ליווי והערכה של גן קינג סולומון
מנהלת המחקר: ד"ר רחל זורמן חוקרת: ד"ר עידית מני-איקן רכזת המחקר: דנה רוזן גן קינג סולומון הוא גן ילדים דו-לשוני
קרא עוד
מרכז חקר לגיל הרך – קרן רש”י ומכון סאלד
מנהלת וחוקרת ראשית: ד"ר עידית מני-איקן חוקרת עמיתה: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי קרן רש"י ביחד עם מכון סאלד הקימו בשנת תשע"ג מרכז חקר
קרא עוד
הערכת התכנית ” שותפות אחד”
חוקרים: ד"ר רחל זורמן, ד"ר סאמי מחג'נה, רוית אפרתי צוות המחקר: פרונה אירני, ד"ר עידית מני-איקן, פרופ' יצחק פרידמן מכון
קרא עוד
בית ספר למיומנויות מידע
מטרת בית הספר: הקניית מיומנויות מידע - זיהוי ומיון מקורות מידע, אחזור מידע מתוך מאגרי מידע, שימוש יעיל בשירותי מידע,
קרא עוד
הערכת הישגי בוגרי “אורט ישראל”
חוקרת: קרן דביר מטרת מחקר זה הינה בחינת הישגי בוגרי אורט ישראל בבחינת הבגרות וזאת בהשוואה לנתוני הממוצע הארצי וקבוצת
קרא עוד
הערכת מיזם “רבדים” – קרן רש”י
חוקרת: קרן דביר עוזרות מחקר: שירה זיוון, אודליה אוחיון במסגרת פעילותה בתחום החינוך יזמה קרן רש"י, באמצעות עמותות בנות, שורה
קרא עוד
הערכת תכנית “קדם עתידים”
חוקרת: קרן דביר רכזת מחקר: אודליה אוחיון מטרתה של תכנית "קדם עתידים" היא לסייע לתלמידים לסיים את לימודי בית הספר
קרא עוד
“שילוב תלמידים בתעשייה”
חוקרת: ד"ר רינת יצחקי צוות המחקר: יעל יולנדר, ציפי בשן, יהונתן בן התכנית היא יוזמה משותפת של עמותת "הזנק לעתיד", הביטוח
קרא עוד
הערכת התכנית ‘יא סלאם’ – תכנית להוראת ערבית מדוברת בכיתות ה-ו
חוקרות: אורית בנדס-יעקב, ד"ר בהאא מחול צוות המחקר: אודליה אוחיון, ציפי בשן מטרת מחקר ההערכה היא לבחון את השפעתה של
קרא עוד
הערכת תכניות לטיפוח אוריינות בחטיבות ביניים
חוקרים: ד"ר רחל זורמן, ד"ר שחף גל רכזות המחקר: רוית אפרתי, רוני בארי, יהונתן בן מכון סאלד מבצע הערכה של
קרא עוד
כפר הנוער הכפר הירוק: תהליך המעבר מבית ספר הנלחם על קיומו לבית ספר מוביל: היבטים ארגוניים וחינוכיים
חוקרת: תמי ברוש בהנחיית: ד"ר רעיה ברמה בעשור האחרון עבר כפר הנוער "הכפר הירוק" תהליכי שינוי משמעותיים: ממוסד המתקשה לגייס
קרא עוד
הערכת התכנית “עתידים לתעשייה”
חוקרת: קרן דביר צוות המחקר: ד"ר רחל זורמן, שירה זיוון, אדוה הים-יונס התכנית "עתידים לתעשייה ולמגזר העסקי" פועלת למימוש מיטבי
קרא עוד
תיקוף מסמך הסטנדרטים במדע וטכנולוגיה לבית הספר היסודי
חוקרות: ד"ר עידית מני-איקן, ד"ר רינת יצחקי צוות המחקר: פרופ’ יצחק פרידמן, טל ברגר-טיקוצ'ינסקי המחקר נערך כחלק מפעילות נרחבת שנעשתה במשרד החינוך
קרא עוד
מחקר הערכה עבור הקרן לעידוד יוזמות חינוכיות
חוקרות: ד"ר רינת יצחקי, רוית אפרתי המחקר נועד לבחון את השפעת המענקים הניתנים על ידי הקרן על הגורמים המציעים יוזמות חינוכיות
קרא עוד
הסתיים מחקר בנושא רעידות אדמה בהזמנת המשרד המדע, הטכנולוגיה והחלל
צוות המחקר: פרופ' אפרים יער (חוקר ראשי, אוניברסיטת תל-אביב), אורית בנדס-יעקב (חוקרת שותפה, מכון סאלד) וכן יסמין אלקלעי (אונ' תל-אביב)
קרא עוד
כפר הנוער הכפר הירוק תפיסה ירוקה: טיפוסים חברתיים ועמדות ערכיות ביחס למחויבות סביבתית בישראל
חוקרים: אורית בנדס יעקב, ד"ר דיויד דוניץ, בשיתוף עם פרופ' אפרים יער מרכזת המחקר: אנה רזניקובסקי המחקר הנוכחי מבקש לתרום
קרא עוד
כפר הנוער הכפר הירוק: תהליך המעבר מבית ספר הנלחם על קיומו לבית ספר מוביל: היבטים ארגוניים וחינוכיים
חוקרת: תמי ברוש בהנחיית: ד"ר רעיה ברמה בעשור האחרון עבר כפר הנוער "הכפר הירוק" תהליכי שינוי משמעותיים: ממוסד המתקשה לגייס
קרא עוד
הערכת תכניות לימודים במשרד החינוך
מחקרי ההערכה בוצעו ע"י צוות החוקרות במכון על פי זכייה במכרזים (2002, 2006), המכון סיפק שירותי הערכה לאגף לתכנון ופיתוח
קרא עוד
ניתוח תבניות ירי בתאי שריג במוח החולדה
חניכה: יעל שרים, מנחה-עמית: אלון רובין, מכון ויצמן למדע
קרא עוד
תורת המוזיקה – קונטרפונקט, בס ממוספר והרמוניה מסורתית
חניך: ג'וי שכטר, מנחה-עמית: פרופ' מנחם ויזנברג, האקדמיה למוזיקה ולמחול
קרא עוד
Effects of the “love hormone” oxytocin on fear extinction
חניכה: ליאן שאהין (Layan Shaheen), מנחה-עמיתה: פרופ' מונא מארון, אוניברסיטת חיפה
קרא עוד
קוקטייל פאג’ים כפתרון אפשרי לעמידות חיידקית לאנטיביוטיקה
חניכה: לינוי רז, רעננה, מנחה-עמית: ד"ר רותם שורק, מכון ויצמן למדע, רחובות
קרא עוד
קומיקס חברתי ככלי ביקורתי
חניכה: שני רועה, מנחה-עמית: ד"ר גלעד פדבה, אוניברסיטת תל אביב
קרא עוד
מוטיב המים כמימוש של כתיבה נשית ברומן ­הגלים מאת וירג’יניה וולף
חניכה: דפנה רוטשטיין לנדמן, מנחה-עמיתה: פרופ' איריס מילנר, אוניברסיטת תל אביב
קרא עוד
תבניות עיצוב בתכנות התנהגותי
חניך: עידו רוזנבאום,  מנחים-עמיתים:  פרופ' דוד הראל וד"ר אסף מרון
קרא עוד
Searching for undiscovered resonances at ATLAS
חניך: עמית קול, מנחה-עמית: פרופ' אהוד דוכובני, מכון ויצמן
קרא עוד
Incresing the efficiency of rejecting background when searching for dark matter
חניך: עבד קאדרי, מנחה-עמית: פרופ' יורם רוזן, הטכניון
קרא עוד
מדידת המסה של חורים שחורים סופר מסיביים באמצעות מיפוי ההדהוד על בסיס פילטרים
חניכה: סיפן נוה (Saifun Naveh), מנחה עמית: פרופסור אהוד בכר, הטכניון
קרא עוד
שינויים בהליך ביטוי הגנים בתא הסרטני
חניך: מאור נאמן מנחה-עמית: פרופ' צחי פלפל, מכון ויצמן למדע
קרא עוד
גישה חדשה לסיווג סופרנובות מסוג II
חניך: ניר מגרפטה, מנחה-עמית: פרופ' אבישי גל-ים, מכון ויצמן למדע, רחובות
קרא עוד
ההלכה ביצירת ש”י עגנון
חניכה: נעמה לוי, מנחה-עמית: ד"ר אלחנן שילה, מכללת דוד ילין ומכללת ספיר
קרא עוד
The Licensing of Polarity Items
חניכה: שירה הניג, מנחה-עמיתה: אילונה ספקטור שירץ, האוניברסיטה העברית
קרא עוד
עצים ויער בחקר קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות קידום תיאוריה על פי תורת השטחות
חניך: עידו הבר, ירושלים. מנחה-עמית: פרופסור שמואל שי, מכון ון-ליר והאוניברסיטה העברית
קרא עוד
מערכות אינטראקציה מכילות ורגישות: צעד ראשון לקראת ממשקים אדפטיביים
חניך: עומר דויטש (Omer Deutsch). מנחה-עמית: ד"ר אסף דגני, ג'נרל מוטורס
קרא עוד
מידול ממוחשב של התפתחות התולעת
חניכה: עדן אזולאי, אשדוד מנחים-עמיתים: פרופ' דוד הראל, רביב קריבוס
קרא עוד
קורסי בוקר
גמול מנהל, גמול ב שם הקורס תאריך פתיחה תאריך סיום שעות לימוד סה”כ שעות מס. מפגשים יום הלימוד עלות סוגיות
קרא עוד
מרץ
שם הקורס תאריך פתיחה תאריך סיום יום הלימוד שעת התחלה שעת סיום מס. מפגשים סה"כ שעות שכר לימוד שיפור השירות
קרא עוד
קורס ייחודי ומקצועי בירושלים
שם הקורס תאריך פתיחה תאריך סיום יום הלימוד שעת התחלה שעת סיום מס. מפגשים סה"כ שעות שכר לימוד הכשרת דירקטורים
קרא עוד
קורסים אחר הצהריים
מרץ שם הקורס תאריך פתיחה תאריך סיום יום הלימוד שעת התחלה שעת סיום מס. מפגשים סה"כ שעות שכר לימוד Word
קרא עוד
פברואר – בוקר
שם הקורס תאריך פתיחה תאריך סיום יום הלימוד שעת התחלה שעת סיום מס. מפגשים סה"כ שעות שכר לימוד דיני עבודה
קרא עוד
מדיניות המערכת והנחיות למחברים
מדיניות המערכת מגמות הוא כתב עת בין-תחומי במדעי החברה המתפרסם פעמיים בשנה. כתב העת מוקדש לפרסום מאמרים בסוציולוגיה, פסיכולוגיה, אנתרופולוגיה,
קרא עוד
תלמידים משכיני שלום – לוחצים ידיים
רכזים: אורית בנדס-יעקב, יפתח שגיב ראשית הפרויקט בתחילת שנות התשעים במחקר על דפוסי התנהגות של מתבגרים בסכסוך חברתי שנעשה על
קרא עוד
מפגשי למידה למנהלים ולצוותים חינוכיים
רכזת ומנחה: ד"ר רינת יצחקי השתלמות ייחודית למנהלי בתי הספר: הטמעת הכלי להערכת מורים כחלק מתרבות ארגונית-פדגוגית בבית הספר הרפורמות האחרונות
קרא עוד
סדנאות להטמעת תרבות הערכה בארגון – המגזר השלישי
מנחה: ד"ר רינת יצחקי כל מנהל רוצה להצעיד את הארגון למימוש מטרותיו, ולמקסם את היכולות הגלומות בו. כיום, הערכה היא כלי
קרא עוד
האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ’ייס למחקרי טכנולוגיות למידה
17/02/2011
קרא עוד
הכנס ה-10 של איל”ת – האגודה הישראלית להערכת תכניות
01/02/2011
קרא עוד
הכנס הרביעי לחינוך למצוינות בישראל
10/04/2011
קרא עוד
האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ’ייס לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה
15/02/2012
קרא עוד
כנס האביב ה-15 של המרכז הישראלי לחקר המגזר השלישי
27/03/2012
קרא עוד
הכנס ה-11 של איל”ת – האגודה הישראלית להערכת תכניות
01/04/2012
קרא עוד
הכנס הארצי החמישי לחינוך למצוינות בישראל
01/04/2012
קרא עוד
יום העיון: מפגש חשיבה / היוזמה המשותפת למצוינות בחינוך המדעי
21/07/2013
קרא עוד
הכנס השביעי לתוכנית מצוינות בישראל – ודאות ו e ודאות – “תכנית עמיתים”
07/04/2014
קרא עוד
כנס בינלאומי של המועצה העולמית לתלמידים מחוננים ומצטיינים בדנמרק
ד"ר רחל זורמן, המנכ"לית של מכון סאלד, הרצתה בכנס בינלאומי של המועצה העולמית לתלמידים מחוננים ומצטיינים  שהתקיים בדנמרק על פעולותיו
קרא עוד
מושב מלא בכנס “מפגשים מאירים בגיל הרך”
9.12.15 במכללת לוינסקי בנושא: פרקטיקות חדשניות במחקר ובמעשה בקרב אוכלוסיות בפריפריה חברתית גיאוגרפית
קרא עוד
כנס מחקרי הגליל – הצגת ממצאים ממחקר הערכה בנושא פתרון בעיות במדע וטכנולוגיה
בכנס שהתקיים בתאריך 13.4.2016 במכללה האקדמית תל חי, אודות מחקרים חדשים של הגליל וסביבותיו, הציגו החוקרות ד"ר עידית מני איקן,
קרא עוד
ספרייה
הספרייה פתוחה בימים א'-ה', בשעות 15:00-8:30. טל': 02-6494463 ספריית מכון סאלד משרתת קהל קוראים מגוון: תלמידים בחינוך העל-יסודי, סטודנטים ומרצים
קרא עוד
מאגרי המידע
לכניסה למאגרים לחצו כאן מאגר מידע על פרסומים בחינוך ובמדעי החברה: מאגר מידע הכולל מידע ביבליוגרפי על עשרות אלפי פרסומים
קרא עוד
התכנית לחשיפת כישרון חבוי במדעים, טכנולוגיה ובאמנות חזותית
מנהלת התכנית: ד"ר רחל זורמן ילדים מרקע תרבותי או חברתי-כלכלי שונה חיים בקונפליקט קבוע בין תרבויות ומפגינים במקרים רבים כישורים
קרא עוד
הפעלה והערכה של תכנית ‘מנחים-עמיתים’ (mentoring)
מכון סאלד מפעיל בשיתוף עם האגף לתלמידים מחוננים ומצטיינים במשרד החינוך את התכנית 'מנחים-עמיתים'. בינואר השנה יצא אל הדרך המחזור
קרא עוד
בחינות בגרות
מנהלת היחידה: אילנה כהן מכון סאלד מכין את בחינות הבגרות במקצועות העיוניים, עבור משרד החינוך.
קרא עוד
פיתוח וליווי תהליך המיון לבית הספר “עתיד אלאהליה” באום אל פחם
מנהלת מערך המיון: ד"ר רינת יצחקי צוות: ניזאר מחאג'נה, ציפי בשן, רוית אפרתי, מוסטפא אבו-ואסל מכון סאלד עוסק בפיתוח מבחני מיון
קרא עוד
פיתוח מערכת מיון לבנות של החינוך החרדי בירושלים, לקראת הקבלה לתיכון/סמינר
מנהלת מערך המיון: ד"ר רינת יצחקי רכזת: ציפי בשן לבקשת האגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים פותחה במכון בשנת 2009 מערכת מיון
קרא עוד
מבחני הישגים
מבחני הישגים משמשים למטרות שונות, כגון: א. השוואה בין מוסדות חינוך שונים ואיתור מוסדות שבהם רמת ההישגים אינה משביעה רצון.
קרא עוד
עיבוי מאגר משימות המבחן במקצוע מולדת, חברה ואזרחות
מנהלת הפרויקט: ד"ר רינת יצחקי רכזת הפרויקט: ציפי בשן משימות מבחן הן דוגמה להערכה חלופית והן אמורות לשמש מורים בכיתות ג'-ד'
קרא עוד
תהליכי מיון לבתי ספר ייחודיים
מנהלת מערך המבחנים: ד"ר רינת יצחקי צוות: ציפי בשן, רוית אפרתי במכון פותחה מערכת מיון לבררת תלמידים עבור מסגרות ובתי ספר
קרא עוד
מבחני אינטליגנציה
החל מ-1988 פועלת במכון סאלד יחידה העוסקת במבחני אינטליגנציה לילדים. יחידה זו תרגמה, עיבדה ובנתה נורמות למהדורה ישראלית של מבחן
קרא עוד
פיתוח אינדיקטורים להערכת ההשפעה של בתי ספר סביבתיים ותכניות חינוכיות בתחום הסביבה על קהילותיהם
חוקרים: אורית בנדס-יעקב ודויד דוניץ צוות המחקר: אודליה אוחיון המחקר, הכולל הערכה של 25 בתי ספר סביבתיים, נועד לברר את
קרא עוד
הערכת תכנית “יא סלאם” שמפעילה קרן יוזמות אברהם
חוקרות: אורית בנדס יעקב (חוקרת ראשית), ד"ר בהאא מח'ול (מפתחת מבחני ידע) צוות המחקר: אנה רזניקובסקי, מרים חטאב, קרן ליבנה,
קרא עוד
ההערכת תכנית “בתי ספר תאומים לספורט ולשלום” המפעיל מרכז פרס לשלום
חוקרת ראשית: אורית בנדס יעקב צוות המחקר: אנה רזניקובסקי, מרים חטאב מחקר הערכה בן שנתיים עבור מרכז פרס לשלום על
קרא עוד
החל מחקר-המשך בנושא בתי ספר תאומים בהזמנת מרכז פרס לשלום
חוקרות: אורית בנדס יעקב ודנה רוזן מחקר הערכה בן שלוש שנים עבור מרכז פרס לשלום על תכנית "בתי ספר תאומים
קרא עוד
הערכת תכניות “הזנק” ו”הזנק עתידים”
חוקרת: ד"ר רינת יצחקי צוות המחקר: ציפי בשן שירותי הערכה לעמותת "הזנק לעתיד". ראשית התכנית בשנת 2001, כשהבנק הבינלאומי הראשון החליט
קרא עוד
הגורמים המשפיעים על הנטייה לשימוש בסמים ובאלכוהול בקרב בני נוער יוצאי מדינות חמ”ע: היבטים תרבותיים וחברתיים
חוקרות: פרופ' תמר הורוביץ ותמי ברוש המחקר נעשה עבור הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול. ייחודו הוא בראשוניותו מבחינת ההתמקדות בהיבטים
קרא עוד
מחקר הערכה על פעילות מכון עזריאלי להעצמה חינוכית
חוקרות: ד"ר עידית מני-איקן, טל ברגר-טיקוצ'ינסקי צוות מחקר: קרן דביר וציפי בשן   מכון עזריאלי להעצמה חינוכית הוקם על ידי קרן עזריאלי.
קרא עוד
מודלים של בתי הספר במוסדות החינוך הפנימייתיים – משרד החינוך
שירה זיוון נייר העמדה נכתב עבור: "הפורום הציבורי - כפרי הנוער והפנימיות בישראל". בנייר מוצגים ארבעת המודלים של בתי הספר
קרא עוד
הערכת המכינה הקדם-צבאית “יפתח”
חוקרות: ד”ר עידית מני-איקן ודנה רוזן מכינת יפתח היא מכינה קדם צבאית המיועדת לנוער בסיכון שהחלה את פעילותה בשנת 2013. החזון
קרא עוד
בחינת מגמות השינוי במאפייני הרקע של בוגרי “האגודה לקידום החינוך”
חוקרת: קרן דביר מטרות האגודה לקידום החינוך הינן צימצום הפערים החברתיים והחינוכיים בישראל, טיפוח מנהיגות בקרב ילדי עולים מארצות שונות,
קרא עוד
הערכת “מיזם תעודה” – קרן ידידות טורונטו
חוקרות: קרן דביר, אודליה אוחיון בשנת הלימודים תשע"א, יזמה עמותת ידידות טורונטו (ע"ר) את מיזם "תעודה - כפרי נוער". המיזם
קרא עוד
בריונות ברשת – סקירת ספרות
כותבות הסקירה: ד”ר עידית מני- איקן , דנה רוזן, ענת מרמור וטל ברגר-טיקוצ’ינסקי, הקרן לפיתוח שירותים לילדים ובני נוער בסיכון במוסד
קרא עוד
מחקר הערכה לתכנית קדמ”א
חוקרת: אורית בנדס-יעקב צוות המחקר: אודליה אוחיון תכנית קדמ"א נוסדה מתוך רצון להציע פתרון לאוכלוסייה גדולה של עולים צעירים בני
קרא עוד
מחקר הערכה על תכניות הפדרציה של מיאמי בפרדס חנה כרכור
חוקרת: אורית בנדס-יעקב המחקר נועד לבחון את השפעת התכניות הממומנות על-ידי קהילת מיאמי, על האוכלוסייה האתיופית בפרדס חנה-כרכור, והוא מקיף
קרא עוד
הערכת קהילת שח”ף
חוקרת: קרן דביר עוזרות מחקר: שירה זיוון, אודליה אוחיון קהילת שח"ף (שותפות חברתית פעילה) הינה מודל של התיישבות קבע חברתית
קרא עוד
“בטיחות בדרכים במטרייה עירונית” – הוד השרון
חוקרת: אדוה הים-יונס עוזרת מחקר: דריה שקולניק-רומם מחלקת החינוך בעיריית הוד-השרון מפעילה תכנית במערכת החינוך בכל המסגרות החינוכיות בעיר –
קרא עוד
הערכת האפקטיביות של הפעילות הנערכת במרכזי ההדרכה לבטיחות בדרכים
חוקרות: אדוה הים-יונס, קרן דביר צוות המחקר: שירה זיוון, ד"ר רחל זורמן, דריה שקולניק-רומם המחקר נערך לבקשת הרשות הלאומית לבטיחות
קרא עוד
הערכת תכנית “נהיגה במבחן”
חוקרת: קרן דביר עוזרת מחקר: נעמה לאפיאן שרות המבחן לנוער, יזם פניה לעמותת "אור ירוק" לבחינת שיתוף פעולה בבניית תוכנית
קרא עוד
הערכת התכנית ” שותפות אחד”
חוקרים: ד"ר רחל זורמן, ד"ר סאמי מחג'נה, רוית אפרתי צוות המחקר: פרונה אירני, ד"ר עידית מני-איקן, פרופ' יצחק פרידמן מכון
קרא עוד
“מקשיבים לך” – תחנות מידע ותמיכה לאנשים לקויי שמיעה
חוקרת: אדוה הים-יונס צוות המחקר: תמי ברוש, שירה זיוון, דריה שקולניק-רומם הקרן למפעלים מיוחדים במוסד לביטוח לאומי שותפה ומסייעת בפיתוח
קרא עוד
בית דין סמים
חוקרת: אורית בנדס-יעקב בתי משפט לענייני סמים ("בית דין סמים") מייצגים את מאמצי התיאום בין הרשות השופטת, שירות המבחן, רשויות
קרא עוד
הערכת תכנית “גולשים נגישים”
חוקרת ראשית: ד"ר עידית מני-איקן חוקרת עמיתה: רוית אפרתי התכנית "גולשים נגישים" היא תכנית ניסיונית, שיצאה לפועל בסיוע הקרן למפעלים
קרא עוד
תכנית “המרכזים לחיים עצמאיים בישראל”
חוקרת ראשית: ד"ר עידית מני-איקן חוקרת עמיתה: רוית אפרתי תכנית "המרכזים לחיים עצמאיים בישראל" המתבצעת באמצעות ג'וינט ישראל – מסד
קרא עוד
החל מחקר בנושא “עמיתים מומחים” בהזמנת הביטוח הלאומי – הקרן למפעלים מיוחדים
צוות המחקר: אורית בנדס יעקב (חוקרת ראשית), ד"ר גליה מורן (יועצת אקדמית לנושא עמיתים מומחים), עדי ברמניס, אלכסנדרה גלמן, ד"ר
קרא עוד
מחקר הערכה בנושא תכניות לימודים ייחודיות
חוקרות: ד"ר עידית מני-איקן, ד"ר רינת יצחקי רכזת המחקר: ציפי בשן המחקר התמקד בתהליך אישור התכניות ובקשר שבין האגף לפיתוח
קרא עוד
הערכת תכניות חינוכיות-חברתיות עבור מגבית בריטניה
חוקרות: ד"ר רעיה ברמה, הילה רונן דבי וד"ר רחל זורמן המגבית היהודית בבריטניה (UJIA) מעורבת בפרויקטים חינוכיים וחברתיים שונים בגליל.
קרא עוד
הערכת תכניות ההכשרה של מכון תגלית לחינוך בסיור
חוקרת: ד"ר פנינה גולן-קוק צוות המחקר: הילה שוורץ מכון תגלית לחינוך בסיור מציע החל מ-2012 תכניות הכשרה למורי דרך העובדים
קרא עוד
הערכת תכניות “תגלית Tech-Challenge”
חוקרות: הילה שוורץ, תמי ברוש תכנית תגלית Tech Challenge היא תכנית פיילוט ייחודית משותפת לתגלית ולסוכנות היהודית, המיועדת לצעירים מובילים
קרא עוד
הערכת ביקורי קבוצות ‘תגלית’ במוזיאון ישראל
חוקרות: ד"ר רחל זורמן, תמי ברוש צוות המחקר: הילה שוורץ, אריאל פרטוש בשנים 2012-3 הופעלה לראשונה תכנית ניסיונית לביקורי קבוצות
קרא עוד
הערכת תכנית “תגלית-אקסל”
חוקרות: תמי ברוש, ד"ר פנינה גולן-קוק צוות המחקר: דנית גבע, הילה שוורץ התכנית "תגלית-אקסל" הינה תכנית ייחודית ואקסקלוסיבית המופעלת על
קרא עוד
הערכת סמינר של “תגלית”- הכנה למדריכים ממדינות בריה”מ לשעבר
חוקרת: הילה רונן-דבי ייעוץ והנחייה: ד"ר רעיה ברמה הנהלת "תגלית" מקיימת החל משנת 2008, מדי שנה, סמינר הכנה למדריכים ממדינות
קרא עוד
הערכת תכנית “תגלית”
חוקרות: תמי ברוש,  ד"ר רחל זורמן צוות המחקר: רתם נגר, סבטה רובן, יעל שמריהו-ישורון, מתנאל בן-אבי, נטלי גבאי מכון סאלד מלווה
קרא עוד
הערכת תכניות חינוכיות בבית הספר להוראת השואה ביד ושם
חוקרת: ד"ר רעיה ברמה צוות המחקר: הילה רונן-דבי, ד"ר רחל זורמן ביה"ס המרכזי להוראת השואה הוא הזרוע החינוכית של "יד
קרא עוד
הערכת סמינרים אירופאים של יד ושם
חוקרת: אורית בנדס-יעקב מחקר ההערכה מבקש להעריך את הסמינרים שמממנת ועדת התביעות (אייצ'ק) עבור מחנכים ואנשי דת אירופים (לא יהודיים).
קרא עוד
הערכת תכנית “מסע שורשים” של תלמידים מרשת בתי הספר של חפציב”ה
חוקרת: אורית בנדס-יעקב צוות המחקר: אלכסנדרה גלמן, עדי ברמניס. בשני העשורים האחרונים נבנו בקהילות היהודיות בברית המועצות לשעבר מוסדות חינוכיים,
קרא עוד
תכנית ‘פרויקט רנסנס לנשים יהודיות’ (Jewish Women’s Renaissance Project- JWRP)
חוקרת: פנינה קוק גולן בימים אלה החלה במכון הערכה של תכנית שמופעלת על ידי הארגון Jewish Women's Renaissance Project. מטרות
קרא עוד
ליווי תוכנית במחקר והערכה עבור חברת קומפדיה
חוקרת: ד"ר עידית מני- איקן רכזת מחקר: דנה רוזן חברת קומפדיה החלה להפעיל בשנת הלימודים תשע"ה תכנית ניסיונית להוראת תנ"ך באמצעות
קרא עוד
הערכת תכנית “waterford”
חוקרת: ד"ר עידית מני-איקן חוקרת עמיתה: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי תכנית “Waterford” היא תכנית המיועדת ללימודי אנגלית כשפה זרה. במסגרת התכנית התלמידים נחשפים כשעה-שעתיים
קרא עוד
הערכת פרויקט “שדרות שלנו”
חוקרת: ד"ר עידית מני-איקן חוקרת עמיתה: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי רכזת המחקר:  ציפי בשן הפרויקט הוא פרי יוזמה אישית של השר מיכאל
קרא עוד
מחקר הערכה עבור חברת ‘עת הדעת’
חוקרת: ד"ר עידית מני-איקן רכזת המחקר: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי צוות המחקר: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי, רוית אפרתי, רוני בארי   תכנית "עת הדעת"
קרא עוד
שימוש בלוחות אינטראקטיביים להוראה וללמידה – הערכת פרויקט SMART
חוקרת: ד"ר עידית מני-איקן חוקרת עמיתה: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי רכזת המחקר: ציפי בשן ארגון "קדימה מדע" מקיים מזה כשנתיים את פרויקט 'SMART'
קרא עוד
הערכת הטמעת כיתות חכמות בלימודי אנגלית בבתי”ס יסודיים בעיר בצפון הארץ
חוקרת-עמיתה: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי יועצת מדעית: ד"ר עידית מני-איקן עריכת דוחות:  ציפי בשן   החל משנת הלימודים תשע"ב פועל בבתי ספר
קרא עוד
הערכת פרויקט “בית ספר חכם”, עבור קדימה מדע (אורט העולמי)
חוקרת: ד"ר עידית מני- איקן חוקרת עמיתה: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי רכזת הפרויקט: ציפי בשן "בית ספר חכם" הוא בית ספר המשתמש
קרא עוד
הערכה של הטמעת השימוש במחשבי-לוח (טאבלטים)
חוקרת: ד"ר עידית מני- איקן חוקרת עמיתה: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי רכזת הפרויקט: ציפי בשן בשנת הלימודים תשע"ד יזם ארגון World ORT"
קרא עוד
הערכה כוללת של פרויקטים עבור “World ORT קדימה מדע”
חוקרת: ד"ר עידית מני- איקן חוקרת עמיתה: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי המחקר כלל הערכה של תשעה פרויקטים הפועלים בחטיבות ביניים ובתי ספר תיכוניים
קרא עוד
הערכת הטמעת הכיתות החכמות בבתי ספר בצפון הארץ ובדרומה – ‘קדימה מדע’ (אורט העולמי)
חוקרת: ד"ר עידית מני- איקן חוקרת עמיתה: טל ברגר-טיקוצ'ינסקי רכזת מחקר: ציפי בשן שילוב טכנולוגיות מתקדמות בהוראה הוא אחד ממטרות
קרא עוד
בריונות ברשת – סקירת ספרות
כותבות הסקירה: ד"ר עידית מני- איקן , דנה רוזן, ענת מרמור וטל ברגר-טיקוצ'ינסקי, הקרן לפיתוח שירותים לילדים ובני נוער בסיכון
קרא עוד
בין שגרה לחירום – למידה מרחוק
חוקרת: ד"ר עידית מני- איקן רכזת המחקר: ציפי בשן בשנת הלימודים תשע"ה השיקה קדימה מדע –World Ort  את התכנית "בין
קרא עוד
דבר היו”ר
קרא עוד
יום עיון הערכה וצדק חברתי בסביבות סוציו-פוליטיות מורכבות
 
קרא עוד
יום עיון בנושא הערכה מקדמית: איזהו חכם? – הרואה את הנולד
תודה שהשתתפתם ביום עיון  
קרא עוד
מפגש עם פרופ’ אברהם וונדרסמן
תודה שהשתתפתם ביום עיון. ב-13.11.11 קיימו מכון סאלד והאגודה הישראלית להערכת תכניות (איל"ת) מפגש עם פרופ' אברהם וונדרסמן מאוניברסיטת דרום
קרא עוד
זהויות במפגש: למידה משותפת של תלמידים יהודים וערבים בחינוך הפורמלי
זהויות במפגש: למידה משותפת של תלמידים יהודים וערבים בחינוך הפורמלי יום עיון בעקבות פרסום מקבץ מאמרים בנושא "זהויות במפגש" מגמות, כרך
קרא עוד
הבנת תפקודים מוחיים וקידומם בשירות הלמידה והחינוך
הבנת תפקודים מוחיים וקידומם בשירות הלמידה והחינוך על הגישה הנוירו-התפתחותית-תפקודית (NDFA) ככלי להתמודדות עם הקושי במעשה החינוכי 
קרא עוד
אתיקה במחקר: תכנון, ביצוע, פרסום
יום עיון לזכרה של לאה דישון ז"ל : szold@szold.org.il
קרא עוד
סדנה בנושא חקר נרטיבי
סדנה בנושא חקר נרטיבי (Narrative Inquiry) פרופ' ג'ין קלאנדינין, אוניברסיטת אלברטה, קנדה ההרצאה התקיימה במכון הנרייטה סאלד, 9 בדצמבר 2009 
קרא עוד
הדרך למצוינות: סיפורי הצלחה של בתי ספר
יום עיון לרגל צאת ספרן של ד"ר יעל פישר וד"ר רויטל היימן
קרא עוד
הרצאה של פרופ’ דוד פטרמן: הערכה מעצימה
כלים מעשיים בהערכה מעצימה פרופ' דוד פטרמן, היחידה להערכה, בית הספר לרפואה, אוניברסיטת סטנפורד, קליפורניה ההרצאה התקיימה במכון הנרייטה סאלד
קרא עוד
עידן המידע במערכות חינוך
מורים ומנהלים בעידן המידע: חידושים ויוזמות
קרא עוד
תוקף במחקרי הערכה
קרא עוד
כיוונים חדשים בהערכה ובמדידה
קרא עוד

דבר היו”ר

שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר. שלום אני היו”ר.