אליעזר שמואלי, נתיבות בחינוך
אליעזר שמואלי הוא מורה, איש חינוך ומומחה למנהל חינוכי. כיהן כמנהל הכללי של משרד החינוך והתרבות בין השנים 1976 –
קרא עוד
תכניות התערבות העוסקות בקידום תלמידים ובצמצום פערים בלימודים
בשנת 2012 נענה מכון סאלד לבקשתה של הגב' יפה פס, מנהלת האגף לחינוך על-יסודי במשרד החינוך, לכתוב סקירת ספרות על
קרא עוד
תקשורת וחינוך – כשרים והקשרים
התקשורת על גווניה היא הן אמצעי הן מטרה במלאכת החינוך. אמצעי, הואיל וכל עוגני החינוך: הוראה, למידה והערכה, זקוקים לתקשורת
קרא עוד
הערכה מקדמית של תוכניות והצעות למדיניות בתחומי החברה והחינוך מהות ומעשה
יהודה מור הוא מוסמך המחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה חברתית באוניברסיטה העברית בירושלים. במשך כ-20 שנים מילא תפקידים מקצועיים בכירים בתחומי התכנון
קרא עוד
תוקף במדידה ובמחקרי הערכה
סוגיית התוקף נוגעת הן לסוגים שונים של מדידה חינוכית ופסיכולוגית (קיום מבחנים להערכת הידע של תלמידים, קביעת תכונות ומאפיינים פסיכולוגיים,
קרא עוד
ניתוח פריטים: מה הוא ולשם מה? תיאוריות קלאסיות ומודרניות
פרידמן, י' מן התוכן: לקט הרצאות בנושא ניתוח פריטים של מבחנים ושל כלי מדידה והערכה אחרים. ההרצאות כוללות את השיטות
קרא עוד
הדרך למצוינות: סיפורי הצלחה של בתי ספר
פישר, י' והיימן, ר' "הדרך למצוינות: סיפורי הצלחה של בתי ספר" מתעד סיפורי הצלחה של בתי ספר שנחשבו לטובים והצליחו
קרא עוד
מתבגרים בסכסוך חברתי: התפרצות, הסלמה והתמודדות
בנדס-יעקב, א' ופרידמן, י'
קרא עוד
עבודת היישוג בשירות לנוער וצעירים במשרד העבודה והרווחה
פרידמן, י' ובנדס-יעקב, א' המחקר נועד לשרטט את תמונת המצב של עבודת היישוג (reaching out) בקרב בני-נוער וצעירים בישראל מנקודת
קרא עוד
אפשר גם אחרת – בנות ונשים: הישגים ויעדים
קרא עוד

סל קניות