מנהל היחידה : ד”ר שם שמי

צוות היחידה: שלי שוהם, נטלי גבאי (עלפי)

יועצות : ד”ר רינת יצחקי, מרים פייזר

כמידי שנה גם השנה מאתר מכון סאלד עבור האגף למחוננים ומצטיינים במשרד החינוך את התלמידים המחוננים והמצטיינים בבתי הספר היסודיים במגזר היהודי. התהליך מורכב משני שלבים:

השלב הראשון נעשה בבתי הספר, באמצעות מבחן סינון ראשוני, שעל סמך תוצאותיו וחוות דעת הצוות, הם ממליצים על 15% מהתלמידים המוכשרים. בשלב זה נבחנים כל תלמידי כיתה ב’ [מדובר בכ-75,000 תלמידים]. השלב השני מתבצע במרכזי בחינה איזוריים והוא באחריות מלאה של המכון. בשלב השני נבחנים מדי שנה כ-15,000 תלמידים, כשבין 1.5% – 3% מתלמידי השנתון מומלצים על ידינו להשתתף בתכניות למחוננים שמפעיל משרד החינוך, וכ-5% נוספים לתכניות למצטיינים. כרגע אנו בעיצומו של התהליך לשנת תשע”ה. המעוניינים לגשת לבחינה בתנאים מותאמים או להגיש ערעור על בחינה, מתבקשים לקרוא את הנוהל המפורסם באתר המחלקה למחוננים ומצטיינים של משרד החינוך, בכתובת: www.education.gov.il/gifted

לשאלות בנושא מחוננים ניתן לפנות לכתובת דואר אלקטרוני : itur@szold.org.il

לקבלת קוד ב-SMS לנייד

פרטים לגבי קבלת תשובות מבחני איתור מחוננים ומצטיינים – שאלות נפוצות

בימים אלו אנו עסוקים במשלוח מכתבי התשובות לנבחנים ברחבי הארץ. בדף זה העלנו סוגיות העולות מהורים בזמן ההמתנה.

אם לא מצאת כאן מענה או יש שאלות בנושאים אחרים, יש לשלוח מייל לכתובת itur@szold.org.il , לא יינתן מענה אנושי.

במידה ושכחתם את הקוד האישי, ניתן לשחזרו כאן.

 

שכחתי את הקוד האישי?

הקוד האישי רשום במכתב ההזמנה בצד שמאל למעלה, במידה ואיבדתם את ההזמנה לחצו על הקישור הבא:

https://itur-sz.net/sold_sms/wflogin.aspx

הקוד האישי ישלח באמצעות SMS למספר הטלפון שלכם הרשום אצלנו (ברוב המקרים רשום אצלנו מספר הטלפון הנייד של האם).

הקוד האישי לא פותח את המכתב?

בדקו שהמקלדת לא על Caps Lock, או Num Lock, נסו לכתוב את הקוד על מסמך כלשהו, ואח”כ להדביקו אל תוך החלון. אם עדיין לא הצלחתם יש לשלוח מייל לכתובת itur@szold.org.il  בציון:

שם הילד/ה: מספר תעודת זהות של הילד/ה: דרגת כיתה: פרטי ההורים: שם ותעודת זהות של אחד ההורים: פרוט הבעיה:

ניסיתי לשחזר את הקוד האישי ולא קבלתי הודעת SMS ?

במקרה כזה יש לשלוח מייל לכתובת itur@szold.org.il  בציון

שם הילד/ה: מספר תעודת זהות של הילד/ה: דרגת כיתה: פרטי ההורים: שם ותעודת זהות של אחד ההורים: פרוט הבעיה: ומספר הטלפון אליו אתם מבקשים לשלוח את הקוד האישי.

 

ניסיתי לשחזר את הקוד האישי ותעודת הזהות לא קיימת במערכת ?

הקלידו את מספר תעודת הזהות המופיע על גבי מכתב ההזמנה ונסו שוב להיכנס למערכת.

יש לשלוח מייל לכתובת itur@szold.org.il  בציון 

שם הילד/ה: מספר תעודת זהות של הילד/ה: דרגת כיתה: פרטי ההורים: שם ותעודת זהות של אחד ההורים: פרוט הבעיה:

כתובת המייל שמסרתי אינה נכונה / החלפתי מייל

יש לשלוח מייל לכתובת itur@szold.org.il  בציון כתובת המייל החדשה ובנוסף לציין

שם הילד/ה: מספר תעודת זהות של הילד/ה: דרגת כיתה: פרטי ההורים: שם ותעודת זהות של אחד ההורים:

עדין לא קבלתי את התשובה/חברים/שכנים/ מכרים קבלו תשובה ואנחנו עדין לא

מכתבי התשובה נשלחים במהלך כל חודש יוני, במידה ועד ה 20/6 לא תקבלו תשובה במייל, יש לשלוח מייל לכתובת itur@szold.org.il  בציון

שם הילד/ה: מספר תעודת זהות של הילד/ה: דרגת כיתה: פרטי ההורים: שם ותעודת זהות של אחד ההורים: פרוט הבעיה:

קבלנו תשובתכם ואנו מערערים על אי קבלת בננו / בתנו לתכנית ומבקשים בחינה חוזרת בשנה הבאה. אנו משוכנעים שילדנו בעל יכולת קוגניטיבית גבוהה יוצאת דופן / ראוי להתקבל לתכנית למחוננים אך תשובתכם הייתה שלילית

את הערעור ניתן להגיש דרך אתר משרד החינוך – האגף לתלמידים מחוננים ומצטיינים בלבד

קראו בעיון את ההסברים לנהלי הערעור באתר של האגף למחוננים ומצטיינים במשרד החינוך ופעלו בהתאם.

מצורף הקישור לטפסים באתר האגף. בעת מילוי חלון “נושא הפניה” יש לגלול את רשימת הנושאים ולבחור “ערעור ובקשה למבחן חוזר” (יסודי).

שליחת קוד ב SMS https://itur-sz.net/sold_sms/wflogin.aspx:

עדכון מייל:https://itur-sz.net/sol/wfLogin.aspx